system grzewczy
Moderator: Mod Team
system grzewczy
witam wszystkich forumowiczów. Rozpoczynam renowację mojego trabanta 601 z 1981r.Nigdy przedtem takiego sympatyczneo pojazdu nie mialem. Mam problem bo w komorze silnika brakuje mi elementów od ogrzewania. Prosilbym o szczegółowe fotki tych rur i mocowa cięgna wewnątrz komory silnika jak i w kabinie. Poprzedni wlaściciel zdemontował to nie wiedząc czemu i dał mi jakieś luźne rury ale coś mi w nich nie pasuje. W miejscowości w jakiej mieszkam jest firma zajmująca się recyklingiem. Stoi tam trabant kombi. Ale on ma trzy wyjścia jeśli chodzi o cięna z kabiny - ssanie i dwa od ogrzewania. Ja mam ssanie podłączone i jest otwór na jedno cięgno. Nie rozumiem tego bo sterownik pod maską jest taki sam. Proszę o zdjęcia na priw lub na forum za co z góry dziękuję.
[ Dodano: 2011-08-21, 12:40 ]
Nadmieniam, że mam książkę od trabanta z 1974r ale tam nic nie ma o ogrzewaniu
[ Dodano: 2011-08-21, 12:40 ]
Nadmieniam, że mam książkę od trabanta z 1974r ale tam nic nie ma o ogrzewaniu
Ostatnio zmieniony 2011-08-23, 07:39 przez Bartland, łącznie zmieniany 1 raz.
przepraszam czy tu biją?
najlepiej szukać w prospektach lub na zlotach.
zobacz fotki z prospektów z 1981 roku tutaj
pingwin (ten gruby element ) tłumik szmerów jest nieco inny niż w ostatnich modelach, na sztywno montowany do przedniego "tłumika" wieczorem mogę fotki zrobić
zrobiłem fotki:
przełącznik ciepło/zimne
tłumik szmerów:
mocowanie na sztywno:
zobacz fotki z prospektów z 1981 roku tutaj
pingwin (ten gruby element ) tłumik szmerów jest nieco inny niż w ostatnich modelach, na sztywno montowany do przedniego "tłumika" wieczorem mogę fotki zrobić
zrobiłem fotki:
przełącznik ciepło/zimne
tłumik szmerów:
mocowanie na sztywno:
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 2011-06-09, 14:24
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
sprężynka jest od środkowego cięgna które rozdziela powietrze góra dół. najpierw podłącza się cięgno do blaszki która przymocowana jest do klapki rozdzielającej (widoczna tylko jak się położysz pod kierownicę) Podłącz sobie napierw tą klapkę do cięgna żeby poznać działanie. na końcu podłącz sprężynkę. Łatwe to nie jest ale da się. Ma ktoś nowszy katalog części żeby dać koledze obrazkową wskazówkę ?
Jeśli chodzi o pingwina to niekoniecznie musi być na sztywno chociaż do końca nie wiem jak było akurat w 81. W rocznikach z przed 1990 pomiędzy pingwinem a tłumikiem jest jeszcze rura gumowa. W zasadzie to zobaczysz po jego podłączeniu. Otwór z pingwina i otwór z rozdzielacza przy podpórce maski muszą być na jednym poziomie.
Jeśli chodzi o pingwina to niekoniecznie musi być na sztywno chociaż do końca nie wiem jak było akurat w 81. W rocznikach z przed 1990 pomiędzy pingwinem a tłumikiem jest jeszcze rura gumowa. W zasadzie to zobaczysz po jego podłączeniu. Otwór z pingwina i otwór z rozdzielacza przy podpórce maski muszą być na jednym poziomie.