Czy ktorys z szanownych forumowiczow spotkal sie z taka przerobka?
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... -223-17954
Zkontaktowalem sie z Ernstem i cena za zestaw 900 euro.
przepraszam za brak polskich znakow.
Trabant 1.1 "dluga" 4-ka
Moderator: Mod Team
Re: Trabant 1.1 "dluga" 4-ka
Zobacz, jaka dziura robi się w biegach
https://photos.app.goo.gl/dnZ1iFAcyS3cE5Rt8
Żeby się rozpędzać, kręcisz do 5 tys na trójce, wbijasz czwórkę i spadasz na 3 tys. w okolice maksimum momentu obrotowego, który już tylko spada
https://photos.app.goo.gl/dnZ1iFAcyS3cE5Rt8
Żeby się rozpędzać, kręcisz do 5 tys na trójce, wbijasz czwórkę i spadasz na 3 tys. w okolice maksimum momentu obrotowego, który już tylko spada
Trabant 1.1 Universal
Vectra B 1.8 >500kkm
Pontiac Trans Sport 3.8
Opel Corsa GSI
Vectra B 1.8 >500kkm
Pontiac Trans Sport 3.8
Opel Corsa GSI
Re: Trabant 1.1 "dluga" 4-ka
Dzieki miho za wykres.
Na jakiej stronce go znalazles? Mieszkam w UK i glupi algorytm omija strony niemieckojezyczne.
Wiem ze jest to rozwiazanie bezsensowne w przypadku standardowego 1.1.
Bardziej mnie interesuje czy ktos to robil w Polsce wbrew rozsadkowi i rachunkowi ekonomicznemu.
W Niemczech widzialem 2 Trabanty 1.3 na sprzedaz z ta przerobka wiec nie moze to byc zadkoscia w tamtych stronach.
Na jakiej stronce go znalazles? Mieszkam w UK i glupi algorytm omija strony niemieckojezyczne.
Wiem ze jest to rozwiazanie bezsensowne w przypadku standardowego 1.1.
Bardziej mnie interesuje czy ktos to robil w Polsce wbrew rozsadkowi i rachunkowi ekonomicznemu.
W Niemczech widzialem 2 Trabanty 1.3 na sprzedaz z ta przerobka wiec nie moze to byc zadkoscia w tamtych stronach.
Re: Trabant 1.1 "dluga" 4-ka
taniej już wsadzić 5ke
pozDDRo - Trabant, Wartburg, Simson, Mify, Qek, Barkas i T3
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
Re: Trabant 1.1 "dluga" 4-ka
Taniej kupic cala Felicie, ale nie o to chodzi.
Originalne 5tki sa praktycznie nieosiagalne i kosztuja chore pieniadze.
Nie chce zmieniac bloku silnika, zawieszenia i napedu na nieorginalny zeby spelniac kryteria auta zabytkowego w UK.
Originalne 5tki sa praktycznie nieosiagalne i kosztuja chore pieniadze.
Nie chce zmieniac bloku silnika, zawieszenia i napedu na nieorginalny zeby spelniac kryteria auta zabytkowego w UK.