Trabant 601S Wojciecha!
Moderator: Mod Team
Po wycięciu kilogramów rdzy, licznych perypetii takich jak wypadek, stłuczone duroplasty itd... Udało się. Tym bardziej napawa mnie to dumą, bo gdy zakupiłem trabanta nie potrafiłem dobrze posługiwać się szlifierką, obecnie jestem bogatszy w doświadczenie i uboższy w pieniążki. Ale warto było.
W skrócie, w przeciągu 8 miesięcy wyspawaliśmy podłogę, po czym po kolizji przeprowadziliśmy remont bardziej gruntowny, praktycznie kompletna blacharka i lakierowanie.
Zamieszczam foty z lakierowania, blacharka na poprzedniej stronie.
Zderzaki:
Przod podklad
I efekt
Nie obyło się też bez druciarstwa. Dziś władała mną pokusa aby auto zabrać do siebie, na prędce wykombinowaliśmy zastępcze mocowania zderzaka. Co gorsza nawet za bardzo nie było go do czego spawać bo z przodu próchnica i rdza. Na szczęscie dojazd do domu wytrzymało, i musi wytrzymać dopóki nie wezmę się za dokończenia blacharki z przodu(czego prędko nie planuje...)
@edit
znalazłem jakieś losowe fotki
Tył w spachli natryskowej
Duro boczne, jedno było rozwalone przez Pania ktora we mnie się wbiła micrą, drugie spadło bo pies trącił ogonem i się potłukło...
W skrócie, w przeciągu 8 miesięcy wyspawaliśmy podłogę, po czym po kolizji przeprowadziliśmy remont bardziej gruntowny, praktycznie kompletna blacharka i lakierowanie.
Zamieszczam foty z lakierowania, blacharka na poprzedniej stronie.
Zderzaki:
Przod podklad
I efekt
Nie obyło się też bez druciarstwa. Dziś władała mną pokusa aby auto zabrać do siebie, na prędce wykombinowaliśmy zastępcze mocowania zderzaka. Co gorsza nawet za bardzo nie było go do czego spawać bo z przodu próchnica i rdza. Na szczęscie dojazd do domu wytrzymało, i musi wytrzymać dopóki nie wezmę się za dokończenia blacharki z przodu(czego prędko nie planuje...)
@edit
znalazłem jakieś losowe fotki
Tył w spachli natryskowej
Duro boczne, jedno było rozwalone przez Pania ktora we mnie się wbiła micrą, drugie spadło bo pies trącił ogonem i się potłukło...
Ok. Dziś na motobajzlu nabyłem radyjko blaupunkta za 40 zł. Okazało się że bardzo fajnie działa i pasuje o wiele lepiej niż wyeksploatowana diorka.
Poprzednie radio
Blaupunkcik
http://pokazywarka.pl/rx5gla/
Poprzednie radio
Blaupunkcik
http://pokazywarka.pl/rx5gla/
Hej. Stworzyłem mini stronę "Trabant story" z praktycznie całym przebiegiem prac nad autem.
http://pokazywarka.pl/ba1s1y/
I "before/after".
http://pokazywarka.pl/ba1s1y/
I "before/after".
Wojciech, czy wcześniej dobrze osuszyłeś progi i oczyściłeś z syfu ??
Trabant całkiem fajnie wygląda.
Choć osobiście wolał bym byś polakierował felgi na srebrno. (ładniej niż białe czy beżowe...)
Bross
Trabant całkiem fajnie wygląda.
Choć osobiście wolał bym byś polakierował felgi na srebrno. (ładniej niż białe czy beżowe...)
Bross
Ostatnio zmieniony 2014-01-16, 09:20 przez Bross, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak, z tym że po tym(lepiej że po konserwacji niż przed) wypadł mi korek, jak na złość jeszcze na nieświadomce trabantem jeździłem po lesie a błota było dosyć sporo w związku z czym w progu mam kilka kilo piachu, Trabant stoi i czekam aż dobrze wyschnie, i tak narazie nie jeźdzę bo ucieka paliwo, a chcę zrobić elektrozawór.Shadow i Bross pisze:Wojciech, czy wcześniej dobrze osuszyłeś progi i oczyściłeś z syfu ??
Co do felg, sam nie wiem, białe fajnie sie zleją ze zderzakami i dachem, a może będzie fundusz i pójdą alusy...
Bieda ostatnio w tym dziale więc podbije.
Od czasu zrobienia blacharki trochę czasu minęło(półtora roku). Obecnie znów przydała by się blacharka, tym razem staranniejsza bo większość spawów zaczęła znów korodować.
Trabant zrobił dwie fajne trasy, mi. Słowacja(800 KM) i Mazury(łącznie 1500), w trakcie których mi. rozsypał się alternator(ładowanie akumulatora pod burdelem w wołominie) i wał.
Poza tym kompletny nowy układ wydechowy(tłumiki, kolektor, rury), hamulce(przewody, cylinderki, szczęki).
Obecnie auto dopieszczam mechanicznie, czeka na wymianę elementów zawieszenia i skrzyni biegów(mam nową na podmiankę), w zime pospawanie końcówek progów, nadproży, porządną konserwację profili zamkniętych. Chcę oddać też felgi do lakierowania na szary lub grafitowy kolor.
Poza tym nakupowałem sporo detali ze starszych roczników mi. zderzaki okrągłe, lecz porzuciłem pomysł ich montażu i chcę zachować auto w miarę tak jak było w tym roczniku i wyposażeniu.
Od czasu zrobienia blacharki trochę czasu minęło(półtora roku). Obecnie znów przydała by się blacharka, tym razem staranniejsza bo większość spawów zaczęła znów korodować.
Trabant zrobił dwie fajne trasy, mi. Słowacja(800 KM) i Mazury(łącznie 1500), w trakcie których mi. rozsypał się alternator(ładowanie akumulatora pod burdelem w wołominie) i wał.
Poza tym kompletny nowy układ wydechowy(tłumiki, kolektor, rury), hamulce(przewody, cylinderki, szczęki).
Obecnie auto dopieszczam mechanicznie, czeka na wymianę elementów zawieszenia i skrzyni biegów(mam nową na podmiankę), w zime pospawanie końcówek progów, nadproży, porządną konserwację profili zamkniętych. Chcę oddać też felgi do lakierowania na szary lub grafitowy kolor.
Poza tym nakupowałem sporo detali ze starszych roczników mi. zderzaki okrągłe, lecz porzuciłem pomysł ich montażu i chcę zachować auto w miarę tak jak było w tym roczniku i wyposażeniu.