Alufelgi

Trabantowa mechanika

Moderator: Mod Team

Awatar użytkownika
pingor
Posty: 208
Rejestracja: 2011-09-05, 20:52
Lokalizacja: Leszno

Post autor: pingor »

Dokładnie czysto teoretycznie powinno być okey :]
Ale pamiętaj że każdy Trampek jest inny ;D
Jeden ma luz - drugiemu ociera.

Co do profilu to zależy o ile jest obniżone autko, jak twarde jest zawieszenie i czy wolisz wygodniej podróżować. Sam musisz dobrać sobie oponkę.
Awatar użytkownika
Lary
Posty: 223
Rejestracja: 2011-05-08, 15:52
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lary »

A właśnie pytanie. Che do siebie założyć teraz 14 6J ktoś powie jakie max et wejdzie do trabanta żeby nie było trzeba szlifować nadkoli??
NOWA HUTA DUMA NARODU POLSKIEGO
KUŹNIA NASZEJ SIŁY I DOBROBYTU
Awatar użytkownika
wnuq
Posty: 90
Rejestracja: 2012-01-15, 12:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wnuq »

Renault wchodzi z liźnięciem ok max. 2mm rantu. ja mam intry z renault i nie było problemu. rozmiar dokładnie ten 14" 6j
Zdecydowanie trabant
Awatar użytkownika
Lary
Posty: 223
Rejestracja: 2011-05-08, 15:52
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lary »

ale jakie et??
NOWA HUTA DUMA NARODU POLSKIEGO
KUŹNIA NASZEJ SIŁY I DOBROBYTU
Awatar użytkownika
wnuq
Posty: 90
Rejestracja: 2012-01-15, 12:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wnuq »

muszę zerknąć 23 albo 28
Zdecydowanie trabant
Michael
Posty: 4
Rejestracja: 2012-04-06, 11:24
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Michael »

Jakiej średnicy gwint jest na oryginalnych szpilkach w trabim 91' lim. ?
Czy podpasuję się jakieś nakrętki zamknięte (na stalowe felgi)?
magik
Posty: 1269
Rejestracja: 2011-05-06, 17:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: magik »

spokojnie dopasujesz nakrętki o jakich piszesz. Kolega ma podobne jak do hondy civic z 91 roku, od stalówek właśnie
Awatar użytkownika
pingor
Posty: 208
Rejestracja: 2011-09-05, 20:52
Lokalizacja: Leszno

Post autor: pingor »

Co do stalek to nie wiem ile ci szpilki wystają ale ja mam na alusiach zamknięte chrom nakrętki i wygląda to fajnie ;)

Dodam że wkręcają się lepiej i mają lepiej zrobiony gwint niż oryginalne!

Obrazek
Pssssyt Psssyt - Trabi AIR RIDE and BBS RM !
magik
Posty: 1269
Rejestracja: 2011-05-06, 17:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: magik »

dokładnie takie miałem na mysli
Awatar użytkownika
pingor
Posty: 208
Rejestracja: 2011-09-05, 20:52
Lokalizacja: Leszno

Post autor: pingor »

Nakrętki są bardzo długie - więc moim zdaniem nie ma opcji żeby te nakrętki nie pasowały. U mnie Jest jeszcze dużo wolnego miejsca 8) a mam szpile z Wartburgacza dłuższe
Pssssyt Psssyt - Trabi AIR RIDE and BBS RM !
maxxx601
Posty: 300
Rejestracja: 2011-07-31, 13:15
Lokalizacja: Bdg

Post autor: maxxx601 »

Gwint 12x1,5, można powiedzieć "standardowy". Honda jak najbardziej, jeszcze Fordy pod alu miały fajniejsze org. nakrętki bo z ruchomą podkładką.

Ja mam zrobione z polówkowym bębnie nagwintowane otwory pod szpilki a'la Wnuq- piękna sprawa jeśli chodzi o precyzję wykonania i 0 problemów z biciem czy gięciem szpilek
Awatar użytkownika
wnuq
Posty: 90
Rejestracja: 2012-01-15, 12:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wnuq »

maxxx601 pisze:pod szpilki a'la Wnuq-
za życia mnie cytują :mrgreen:
Zdecydowanie trabant
maxxx601
Posty: 300
Rejestracja: 2011-07-31, 13:15
Lokalizacja: Bdg

Post autor: maxxx601 »

Vel "nie jeden trab tak zgubił koło" jak twierdzi Magik :mrgreen:
Awatar użytkownika
sandacz
Posty: 36
Rejestracja: 2011-10-11, 18:54
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: sandacz »

A czy takie felgi wejdą do 1.1 bez poszerzania i przerabiania (że szpilki potrzeba inne to oczywista sprawa)??

FELE
Awatar użytkownika
pingor
Posty: 208
Rejestracja: 2011-09-05, 20:52
Lokalizacja: Leszno

Post autor: pingor »

Miałem takie felgi i wchodzą na oponach 165/65 bez problemów ;)
Jedynie dłuższe szpilki i można zakładać (nie kupuj z motirexu!) ;D

Wchodzą nawet 5,5 cala wiec tutaj tym bardziej bez problemów :]

[ Dodano: 2012-07-28, 12:17 ]
Ja mam aktualnie R14 - 6J (duży wystający rant) przy ET32 i na to nadziane 185/55.
I już trzeba z tyłu podcinać nadkola jak mają się koła chować, albo robić negatywy. Ja obniżałem i ciąłem nadkola. Przód jest praktycznie kant opony równo z duro. Jak bym dał 195 laćka to by opony wystawałyby za auto, ale przód przecież i tak nie może się chować w nadkola 8)

Generalnie autko znacznie lepiej wygląda na 14-tkach :] i niech się kolega za wczasu zastanowi ;D
Odpowiedz