Alufelgi
Moderator: Mod Team
Gwint 12x1,5, można powiedzieć "standardowy". Honda jak najbardziej, jeszcze Fordy pod alu miały fajniejsze org. nakrętki bo z ruchomą podkładką.
Ja mam zrobione z polówkowym bębnie nagwintowane otwory pod szpilki a'la Wnuq- piękna sprawa jeśli chodzi o precyzję wykonania i 0 problemów z biciem czy gięciem szpilek
Ja mam zrobione z polówkowym bębnie nagwintowane otwory pod szpilki a'la Wnuq- piękna sprawa jeśli chodzi o precyzję wykonania i 0 problemów z biciem czy gięciem szpilek
Miałem takie felgi i wchodzą na oponach 165/65 bez problemów
Jedynie dłuższe szpilki i można zakładać (nie kupuj z motirexu!)
Wchodzą nawet 5,5 cala wiec tutaj tym bardziej bez problemów
[ Dodano: 2012-07-28, 12:17 ]
Ja mam aktualnie R14 - 6J (duży wystający rant) przy ET32 i na to nadziane 185/55.
I już trzeba z tyłu podcinać nadkola jak mają się koła chować, albo robić negatywy. Ja obniżałem i ciąłem nadkola. Przód jest praktycznie kant opony równo z duro. Jak bym dał 195 laćka to by opony wystawałyby za auto, ale przód przecież i tak nie może się chować w nadkola
Generalnie autko znacznie lepiej wygląda na 14-tkach i niech się kolega za wczasu zastanowi
Jedynie dłuższe szpilki i można zakładać (nie kupuj z motirexu!)
Wchodzą nawet 5,5 cala wiec tutaj tym bardziej bez problemów
[ Dodano: 2012-07-28, 12:17 ]
Ja mam aktualnie R14 - 6J (duży wystający rant) przy ET32 i na to nadziane 185/55.
I już trzeba z tyłu podcinać nadkola jak mają się koła chować, albo robić negatywy. Ja obniżałem i ciąłem nadkola. Przód jest praktycznie kant opony równo z duro. Jak bym dał 195 laćka to by opony wystawałyby za auto, ale przód przecież i tak nie może się chować w nadkola
Generalnie autko znacznie lepiej wygląda na 14-tkach i niech się kolega za wczasu zastanowi